Organisatiestands
Bij elk evenement zijn er verschillende organisatiestands waar we deelnemers informeren en materialen uitreiken.
Uitgifte startbewijs
Wanneer startbewijzen niet worden opgestuurd, kunnen deelnemers deze bij jou afhalen.
Helpdesk
Voor en tijdens het evenement komen deelnemers hier met vragen. Jij beantwoordt, met behulp van de deelnemersinformatie en de laptop, al hun vragen en helpt ze weer op weg.
Na-inschrijvingen
Is er een na-inschrijving? Dan kunnen deelnemers zich op de dag zelf bij jou inschrijven.
Informatiestand
Voor en tijdens het evenement komen deelnemers hier met vragen. Jij staat voor ze klaar.
Shirtverkoop
Bij deze stand verkoop je shirts aan deelnemers en bezoekers.
Vrijwilligers meldpunt
De vrijwilligers die bij het evenement helpen, melden zich bij jou. Jij geeft hen een lunchpakket, koffie/thee, een hesje en een mooie herinnering. Daarna stuur je ze op pad naar de juiste groepsleider waarbij ze helpen.
Lunchpakketten inpakken en herinneringen verdelen
Jij pakt alle lunchpakketten in, met een tasje loop je langs om alle ingrediënten toe te voegen. Eén dag voor het evenement leg je voor elke meldlocatie de herinneringen en lunchpakketten klaar.
Cateringmedewerker
Van hard werken krijgt men dorst. Jij verzorgt de vrijwilligers van koffie/thee. Per auto, fiets, of lopend met een winkelwagentje. Dankbaar werk waar de vrijwilligers erg blij mee zijn!
Verzorgingsposten
Bij elk evenement zijn er een of meerdere verzorgingsposten waar je eten/drinken en eventueel een stempel uitdeelt. Dit is daarnaast dé plek om alle deelnemers aan te moedigen! De post bouw je zowel op als af met je hele team.